26.2.2013

Kurkistus meikkipussiin

Lupasin tämän synttäriviikon aikana vastata teidän lukijoiden lähettämiin juttutoiveisiin ja tartun nyt ensimmäisenä Maisan toiveeseen, joka kuuluu seuraavasti: "Kirjoita juttu päivittäin käytössäsi olevista kauneustuotteista. Ja kerro jos sinulla on käytössäsi joku luottotuote tai merkki. :)" - Maisa

Saamasi pitää! :)

Ihan ensimmäiseksi mun on kerrottava teille, että mä olen nykyseltään tosi laiska meikkaaja, saati laittamaan hiuksiani. Ihan super laiska! Kyse ei ole siitä ettenkö olisi kiinnostunut meikeistä ja laittautumisesta vaan puhtaasti omasta saamattomuudesta ja laiskuudesta! Mähän siis rakastan ehostamista ja meikkaamista! Ja ihan super paljon!

Nyt näin talvella on ollut niin iisiä kun on voinut sujauttaa pipon syvälle päähän ja kietaista kaulalle super iso kaulaliinan, joten liikkuessa harva näkee mun kuontaloa. :D Ja työn puolestakin sellaisia tilaisuuksia on ollut vähemmän, mihin olisi pitänyt laittautua. Ehkä tuleva kevät antaa mulle tässäkin asiassa lisää potkua ja alan taas pikkuhiljaa kiinnittämään enempi ja enempi huomiota siihen, että miltä sitä näyttääkään kun kotoa lähtee tuonne liikuskelemaan?! Kuka tietää? :)

Viikolla mun työmeikki on tosi simppeli. Sipaisen kasvoille perusvoidetta, meikkivoidetta ja puuteria. Ripsiin laitan mustaa ripsiväriä ja huuliin ihan perus huulirasvaa. Ja ei muuta kuin menoksi! Vapailla kuljen monestikin ihan "nudenakin", eli voin kulkea ihan kepeästi ilman meikkiä. Mun ei ole pakko pynttäytyä lähikaupassa käymisen takia! :) Joskus nuorempana tuskin uskalsin edes postilaatikolle ilman meikkiä! :D

Jos on sitten jotain erikoisempaa työhönliittyvää tilaisuutta tai jotain kemuja tiedossa niin lisään tuon perus arkimeikin lisäksi silmiin rajausta mustalla eyelinerillä ja tällä hetkellä käytössäni on myös Lorealin neljän sävyn meikkipaletti "Nude lingerie", jossa on hyppysellinen kimalletta värien seassa. On ollut aika huippis tuote syksyn ja tämän talven aikana! Kesäksi valitsisin ehkä astetta raikkaampia sävyjä, mutta vielä tuo pysyy menossa mukana.


Perusvoide: Aqualan L/Apteekki. Puuteri: Matte control pressed power, sävy light/medium/ Oriflame. Meikkivoide: FitMe! Sävy 120/ Classic ivory/ Maybelline. Ripsiväri: False lash telescopic, väri musta/ Loreal Paris. Silmänrajauskynä: Sensitive Touch automatic eyeliner, väri musta/ Lumene. Huulivoide: Tander Care"Ihmevoide", maku Caramel/ Oriflame. Luomiväripaletti: Color riche, nude lingerie/ Loreal Paris.

Yhtenä paljastuksena kerrottakoot, että mä en omista ainuttakaan huulipunaa! Mutta sellaisen täydellisen huulipunan metsästys on kyllä meneillään. Tahtoisin jonkun raikkaan punaisen sävyn, mutta sen täytyisi myös olla sellainen joka sävyltään antaisin luonnollisen vaikutelman. Huulikiilloista en ole pitänyt koskaan (ne tuntuvat kaikki sellaisila ällötahmeilta) ja kaikki sellaiset punat jotka maistuu jollekin, niihin en ole myöskään koskaan lämmennyt.

Vinkatkaa mulle jos teillä on tiedossa joku kiva puna ja mielellään sellainen mikä ei maistuisi miltään, mutta olisi muuten toimiva!? Ainut mitä tykkään käyttää ja joka saa maistua on tuo Oriflamen huulivoide! Se on yks mun suosikkihuulivoiteista! Ja se saa myös lisäplussan siitä, että "ihmevoidetta" voi käyttää myös kuivien kynsinauhojen pehmittämiseen ja muutenkin kuivan ihon hoitamiseen.


Ehkä mun kynsilakkakokoelma sitten jollain tapaa kompensoi mun huulipunatonta elämääni? :) Rakastan kynsilakkoja! Mitä punaisempi, sitä parempi! Toki tykkään myös muistakin sävyistä. Lakkailenkin sillein fiilispohjalta. :)


Ja luottotuotteeni olen löytänyt tuolta XZ:n kokoelmasta. Olen jo vuosien ajan käyttänyt vain ja ainoastaan XZ:n shampoita ja hoitoaineita. Tällä hetkellä käytössäni on kuvassa oleva Karpalo/Kinuski shampoo antamaan hiuksiini kiiltoa ja suojaa ja kaverina käytän Vanilla/Caffe hoitoainetta antamaan tuuheutta mun hennoille suomihiuksille. :D

Pidän XZ:n mahtavista tuoksuista, ne sopivat ehdottoman hyvin mun hiuksille ja käyvät päivittäiseen pesuun mainiosti. Eivätkä ne sisällä silikoonia! :) Pari ehdotonta suosikkia tuon karpalo/kinuski shampoon lisäksi on omenashampoo ja terveshampoo. Niissä on uskomattoman kivat tuoksut! Suosittelen testaamaan ja noita ihanuuksia löytyy ihan perus päivittäistavarakaupasta. Vuosien varrella kokoelma ja valikoima on kasvanut roimasti. Shampoiden ja hoitoaineiden lisäksi löytyy myös hiusöljyä, lakkaa ja muotoilutuotteita.

2 kommenttia:

  1. Kiva, että joku muukin pitää punaisista kynsilakoista. :) Oletko muuten kokeillut sävyhuulirasvoja? Ne ei ainakaan ole ihan niin tahmeita, mutta niissä on vähän väriä. Toki niissä taitaa olla sitä makua ja siitähän et pitänyt. Minkä merkkistä hiusöljyä käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä joskus olen ostanut, mutta nyt on hakusessa sellainen puna mikä tuo oikeesti väriä huuliin, mutta kuitenkin jättäen luonnollisen lopputuloksen. En tiedä löytyykö sellaista koskaan, mutta niin?! :D

      Vähemmän tulen käyttäneeksi hiusöljyjä, mutta silloin kun ostan niin kyllä se tuolta XZ:n valikoimasta lähtee matkaan. Purkista riittää useampaan käyttökertaan. Tuolta lisää tietoa XZ:n tuotteista: http://www.xz.fi/

      Poista