25.2.2013

Synttäriviikko starttaa tästä

Viikko on lähtenyt käyntiin kupillisella kuumaa juhlamokkaa kera radiokanavien musiikkitarjonnan. Istun tällä hetkellä toimettomana työpisteeni ääressä ja nautin vain tästä hetkestä!

Pilvet väistyivät vähän aikaa sitten auringon tieltä ja nyt sälekaihtimien raoista tunkeutuu auringonsäteität suoraan tähän mun työpisteeseen. Paistaa niin, että häikäii! Ihanaa! :) Tunnen kuinka aurinko lämmittää mun työtuolin selkämystä ja taioin sormillani sydämmenmuotoja heijastaakseni yhden sellaisen valkoisella maalilla maalatulle seinälle. Niin kuin lapsena auringonvalon heijastusta vasten oli tapana asetella sormet niin, että seinää vasten näytti kuin niistä olisi muodostunut sydämmen ja erilaisten eläimien hahmoja. Tiiättekö? :)

Ilmassa on lämpöä ja hitusen kevään tuntua. :)

Pyysin teitä lukijota postittelemaan minulle toiveita tulevien päivien juttuteemoista ja muutamia ideoita kommenttiboksiin ilmaantuikin. Kiitos niistä! :) Pyrin tämän viikon aikana vastaamaan toiveisiinne tavalla tai toisella. Muutamia ideoita onkin jo mielessä. :)

Ja loppuviikosta tulen kertomaan myös eräästä askarteluprojektista johon olen lupautunut mukaan. Jotain aivan uutta minulle, jotain sellaista mistä en vielä itsekään ole ihan tarkkaan perillä, mutta eiköhän asioihin pian saada lisäohjeita ja selvyyttä. :)

Pst. Uutukaisin radiosoitanta johon olen tykästynyt superisti on Anssi Kelan levoton tyttö. Biisin rytmien soidessa tahdon toivottaa teille kaikille aurinkoista viikkoa! :)


"Miks sä säädät niin paljon?
Rauhotu vähän
Tuu istuu mun viereen
Käperry tähän
Ei tartte tehdä mitään ihmeellistä
Senku ollaan vaan
Näin on täydellistä.."
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti